FALCONS D’ESTIU és una activitat esportiva i de lleure que combinarà l’orientació amb estones de joc, relax, bany, etc!
Està adreçat a nois i noies que el curs vinent (2021-2022) cursin secundària o 6è de primària, i obert tan a socis d’Aligots com a no socis. És apta per a totes les condicions tècniques i físiques, i per tant també per aquelles persones que no tinguin experiència en orientació esportiva.
Serà la setmana del 5 al 11 de juliol en horari de 9 a 12h, a excepció del cap de setmana en el que es preveu una sortida passant la nit a fora (inscripcions i pagament a part).
Característiques:
- Les sessions compaginaran estones de pràctica d’orientació esportiva amb estones de lleure, jocs, bany, descans, etc.
- Cadascuna de les sessions es celebrarà en un lloc diferent, a les rodalies de la ciutat de Girona i lligat a l’existència d’una mapa d’orientació a la zona. Malgrat cal comptar amb aquest desplaçament les entrenadores faran els possibles per coordinar els desplaçaments amb les famílies i fins i tot incloure algun desplaçament amb transport públic, tot amb l’objectiu de restar la càrrega que representa.
- Material específic: únicament una brúixola (en el cas de no tenir-ne el club en pot facilitar).
Programació:
La previsió (a falta de concretar) és:
- Dilluns 05/07: Cassà de la Selva.
- Dimarts 06/07: Sant Feliu de Guíxols.
- Dimecres 07/07: Salt.
- Dijous 08/07: Baix Empordà (a concretar).
- Divendres 09/07: Girona, Barri Vell.
Sortida de cap de setmana: (inscripció i pagament a part)
- Divendres vespre + dissabte + diumenge: Pardines.
El preu de dilluns a divendres serà:
– Socis: 45€ (10€ en cas de sessions soltes).
– No socis: 65€ (15€ en cas de sessions soltes).
– No socis no federats: 90€ (20€ en cas de sessions soltes), amb llicència temporal inclosa.
El cobrament es farà a través de la guardiola en el cas dels socis i sòcies, i per transferència en el cas dels no socis/es.
Pots fer la inscripció emplenant aquest formulari.
I si vols més informació, escriu-nos a falcons@aligots.cat.